8.9.10

Μηνύματα Λάθους 72 και 36

Για όσους δεν έχουν καταφέρει ακόμα να logάρουν στο παιχνίδι:

Εάν το update του client σας σταματάει με error code (μήνυμα λάθους) 72,
  1. Κλείστε τον launcher και όποιο σχετικό παράθυρο έχει ανοίξει.
  2. Διαγράψτε το αρχείο scanned.dat file από τον φάκελο του Aion. 
  3. Ξανα-ξεκινήστε τον launcher και επιλέξτε "update".
Αυτή είναι η προσωρινή λύση που έδωσε η NCSoft μέχρι να μπορέσουν να διορθώσουν το πρόβλημα.

    Εάν το update του client σας σταματάει με error code (μήνυμα λάθους) 36,
    1. Ανοίξτε το αρχείο hosts στο PC σας (πιθανότατα στο C:/Windows/system32/drivers/etc).
    2. Ψάξτε για εγγραφή με το όνομα "patcher" ή "aionpts" που πιθανώς είχατε βάλει στο παρελθόν.
    3. Αν βρείτε τέτοια εγγραφή, διαγράψτε την, σώστε το αρχείο, ξανα-ξεκινήστε τον launcher.
    E τώρα για αυτό δεν φταίει πραγματικά η NC, έτσι δεν είναι;

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου