13.11.09

Asmos - not always enemy

Απίστευτη εμπειρία στις 7πμ. Στην Abyss. Βλέπω μία Asmo, την Devilll, να σκοτώνει τους guards έξω από ένα κάστρο μας (Elysian). Πλησιάζω επιφυλακτικά, σχετικά κοντά της, για 1-2 λεπτά. Δεν με χτυπάει, μόνο λέει ένα περίεργο

= =

Δοκιμάζω το /hi

Συνεχίζει την δουλειά της, κι επειδή είχε πέσει το mp και το hp της, κάθεται κάτω.

Πάω δίπλα της με /sit

Δεν μου αρέσει η στάση, και κάθομαι κι εγώ κάτω.

Αμέσως μου λέει

^ ^

Χμ, για να το πει αυτό μάλλον έγραψε τους κατάλληλους χαρακτήρες για να το δω εγώ έτσι. Ίσως και πριν, το = = που είχε πει, να ήταν το ίδιο.

Δοκιμάζω κι εγώ να απαντήσω.

Μετά η κοπέλα σηκώνεται και πάει στον επόμενο guard, εγώ δοκιμάζω να της κάνω heal (που δεν γίνεται - το λέω στην περίπτωση που κάποιος είναι εξίσου βλάκας με μένα και το δοκιμάσει).

Μέχρι εκεί θυμάμαι, next thing I know με έχει φάει ένας άλλος Asmo από το πουθενά με 2 hits.

Ξέρετε κάτι? Δεν νομίζω να το έκανε επίτηδες η Devilll. Ο άλλος πρέπει να ήταν τελείως άσχετος. Θέλω να πιστεύω πως η καινούρια μου φίλη ήταν όντος φιλική. Πως ούτε αυτή είχε όρεξη για PvP. Το exp της μόνο. Και η περίεργη μωβ Elysian δεν ήταν ούτε κίνδυνος, ούτε πειρασμός.

1 σχόλιο:

  1. χεχε , κιεγω εχω χαρισει τη ζωη σε καπιους niwbie asmo.
    btw: http://www.youtube.com/watch?v=xaHIT4iDtaM

    ΑπάντησηΔιαγραφή