12.11.09

Τί εγίνε χθες?? 5 παρατηρήσεις στο handicrafting

Καταρχήν δεν πήγα για exp. Δεν πήγα FT, ποτέ δεν έχω πάει, παρόλο που χάρη στην συνδρομή του clan έχω πάρει κλειδί.

Τι κρίμα.. είχα πολλή όρεξη για βόλτα σε νέα μέρη με καλή παρέα. Καίγομαι άλλωστε να πάρω τα 4-5 νταμάκια (κουτάκια) που μου λείπουν για να πάω 31 και να πάρω skills. Κουβαλάω τα spallbooks μαζί μου όλη την ώρα, λες και μέσα στην πόλη θα τα χρειαστώ, όπως άλλη κουβαλούν το security blanket τους.

Κράφταρα όμως. To handicraft τώρα είναι πάνω από 310p - δηλαδή τα αντικείμενα που φτιάχνω είναι πολύ παραπάνω από το level μου. Δεν ξέρω βέβαια αν είναι χρήσιμο αυτό, πάντως ελπίζω πως κάποια στιγμή θα βρω ένα κόλπο να βγάζω και χρήματα από αυτή την δουλειά.

Προς στιγμήν έχω 5 παρατηρήσεις να κάνω για τα κοσμήματα:

1. Κάθε κόσμημα βασίζεται σε ένα μέταλλο. Το μέταλλο αυτό είναι:
  • 0-100p Silver Ore
  • 100-200p Gold Ore
  • 200-300p Platinum Ore
  • 300-400p Mithril Ore

2. Οι πέτρες δίνουν έξτρα ιδιότητα στο κόσμημα. Πχ ένα platinum ring με lapis lazuli είναι καλύτερο από ένα απλό platinum ring. To lapis lazuli δίνει stats χρήσιμα σε spellcrafters, το topaz σε melee.


3. Για να βάλεις πέτρα στο κόσμημα, χρειάζεται να έχεις critical αποτέλεσμα στο crafting του πρωτογενούς κοσμήματος. Στο προηγούμενο παράδειγμα, θα πρέπει να σου κάτσει noble (=critical) platinum ring, για να συνεχίσεις να του βάλεις lapis lazuli.

4. Τα υλικά που αγοράζεις από τον NPC είναι ακριβά! Και στα άλλα crafts έτσι είναι? Για να φτιάξεις απλό platinum earring, θες 95k. Για να σου κάτσει το noble craft, θα προσπαθήσεις γύρω στις 5 φορές, άρα 475k. Και κάτι λίγα για την πέτρα, σύνολο 497.220 kinah. Αναγκαστικά!

5. Όχι, τα παραπάνω 497k δεν τα βγάζεις πουλώντας τα 4 μη-noble earrings. Ακόμα και στον trader, ούτε τα μισά δεν παίρνεις πίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου