Αλλαγές στην Έκδοση 1.9
- Νέα skills για κάθε κλάση, συμπεριλαμβανομένων νέων skills ειδικά για την αποφυγή stun.
- Δεκάδες καθημερινά quests με διαφορετικούς στόχους και αμοιβές (μα τι εννοεί ο ποιητής? πώς θα αλλάζει ο στόχος ή η αμοιβή ανάλογα με την ημέρα?)
- Νέα quests, αύξηση των αμοιβών στα quests και αύξηση της πιθανότητας να πέσει κάτι καλό (drop rate) στα instances.
- Βελτιώσεις στο Dredgion (μας έσωσαν).
- Το όριο στα ++ (enchantments) αυξάνεται στο +15 (ενδιαφέρον, δεν ήξερα πως υπήρχε όριο.. υποθέτω είναι το +10? το είχα ακούσει πως έχει εμφανιστεί, αλλά δεν το έχω δει ποτέ)
- Αύξηση στον ρυθμό απόκτησης exp, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου exp bonus system που θα λέγεται Energy of Salvation.
- Μείωση του κόστους όταν πεθαίνεις (soul healing), όταν δένεσαι σε ένα μέρος (soul binding) και όταν πετάς (flight transportation).
- Δυνατότητα συνδυασμού δύο 2-handed όπλων για να φτιαχτεί ένα νέο όπλο, πιο δυνατό.
- Νέες δυνατότητες ανεύρεσης ομάδας (LFG).
- Πολλαπλές βελτιώσεις στον τρόπο χειρισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου