6.10.09

Επιστολή από την NCSoft

Επιστολή του παραγωγού του Aion, Lance Stites, δημοσιεύτηκε πρόσφατα. Μεταξύ άλλων αναφέρει πως θα δοθεί μία δωρεάν μεταφορά σε άλλο server στον κάθε λογαριασμό.

Ακολουθεί ολόκληρη η επιστολή, μεταφρασμένη από το αγγλικό κείμενο.


Χαίρετε,


Πολλά έχουν συμβεί από την τελευταία φορά που απευθύνθηκα στην κοινότητά μας. Ξεκινήσαμε το πολυαναμενόμενο προϊόν μας, το Aion, και είχαμε την χαρά και πρόκληση να ανταποκριθούμε στην τεράστια ζήτηση από τους παίκτες.


Δεν υπάρχει αμφιβολία πως έχουμε στήσει κάποια πράγματα πολύ καλά στο Aion: το προϊόν είναι τελειοποιημένο κι απίστευτα διασκεδαστικό. Καταφέραμε να ξεκινήσουμε σε Βόρειο Αμερική και Ευρώπη την ίδια εβδομάδα και βιώσαμε έντονη ζήτηση. Όπως γνωρίζετε οι περισσότεροι από εσάς, αυτό είχε ως αποτέλεσμα τον σχηματισμό ουρών προτεραιότητας. Αυτή είναι μακράν η μεγαλύτερή μας πρόκληση κι οδήγησε σε κάποια απογοήτευση όταν οι παίκτες ανέμεναν να μπουν στον server της επιλογής τους.


Εν αναμονή της έναρξης του Aion, κάναμε πολλούς υπολογισμούς λαμβάνοντας υπόψη τα νούμερα των παραγγελιών κι υπολογίζοντας τον αριθμό των ταυτόχρονων χρηστών που αναμέναμε - αυτό οδήγησε στον καθορισμό των servers με τους οποίους ξεκινήσαμε. Επιπλέον, είχαμε ένα 25% περιθώριο στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό και την δυνατότητα να αυξήσουμε τον πληθυσμό σε κάθε server. Επιπρόσθετα ανταποκριθήκαμε στην ανήκουστη ζήτηση με την προσθήκη επιπλέον servers σε όλες τις γλώσσες, κι ακόμα δουλεύουμε αδιάκοπα για να διευθετήσουμε την απίστευτη ζήτηση. Για παράδειγμα, υπάρχουν χρονικά διαστήματα, κατά τα οποία 60% ή και περισσότερο των παικτών μας παίζουν ταυτόχρονα. Αυτό θα ήταν σημαντικό για οποιοδήποτε MMO. Μία άλλη αναπάντεχη εξέλιξη είναι το πόσο πολύ κάθονται οι παίκτες μέσα στο παιχνίδι - νομίζω πως αυτό αποτελεί απόδειξη απόλαυσης του προϊόντος.


Είμαι σίγουρος πως πολλοί από εσάς τώρα σκέφτεστε, "Καλά όλα αυτά, αλλά πώς με βοηθάει αυτό στο να μπω και να παίξω; Τι κάνει η NCsoft για μένα;" Καλή ερώτηση. Καταρχάς, έχουμε ήδη αυξήσει και θα συνεχίσουμε να αυξάνουμε, τις δυνατότητες των servers μας για να είμαστε σίγουροι ότι υπάρχει χώρος για κάθε παίκτη. Η αλήθεια είναι πως κάποιοι servers γρήγορα γεμίζουν πολύ, με ουρά για να μπεις, ενώ άλλοι έχουν πολύ άδειο χώρο για να δεχτούν παίκτες. Προφανώς, η προσθήκη servers δεν θα βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση. Εάν περιμένεις για να μπεις σε έναν γεμάτο server, εκατό επιπλέον servers δεν θα βοηθήσουν.


Οπότε η επόμενη ερώτηση θα ήταν "Και τι θα γίνει με τον χαρακτήρα μου, στον οποίο ήδη αφιέρωσα χρόνο;" Άλλη μία καλή ερώητηση. Είμαι χαρούμενος να επιβεβαιώσω ότι αυτή την στιγμή υλοποιούμε την υπηρεσία μεταφοράς χαρακτήρα σε άλλον server από την αρχή του επόμενου μήνα. Πιο συγκεκριμένα, θα δώσουμε σε κάθε παίκτη την δυνατότητα μίας δωρεάν αλλαγής για ένα περιορισμένο χρονικό περιθώριο, ώστε να επιλέξει τον server του. Να είστε σίγουροι ότι πρώτη μας προτεραιότητα είναι να καλύψουμε την ζήτηση για το Aion. Και ξέρω ότι μία μεγάλη ερώτηση είναι "Γιατί δεν βάζετε περισσότερους servers?" Οι περισσότεροι από εσάς είναι αρκετά μυημένοι για να κατανοούν ότι ένας ιγιής MMO server χρειάζεται σταθερό πληθυσμό. Έχουμε να υπολογίσουμε έναν εύλογο αριθμό ταυτόχρονων χρηστών σε μία εβδομάδα, σε ένα μήνα, κι ακόμα παραπάνω. Το τελευταίο που θα θέλαμε να κάνουμε στους χρήστες μας είναι να τους κατανέμουμε αραιά με αποτέλεσμα το "massively" (μαζικό) από το "massively multiplayer" να χαθεί..


Έχω διαβάσει μία ενδιαφέρουσα στιχομυθία για έναν κυνηγό σαφάρι, και μία ερώτηση που του έθεσαν: "Γιατί δεν παίρνεις ένα ολυμπιακό sharpshooter που μπορεί να χτυπήσει κέντρο σε απόσταση 300 μέτρων?" Και η απάντησή του ήταν "Δεν με νοιάζει τι μπορεί να κάνει στα 300 μέτρα, τι μπορεί να κάνει στα δύο?" Και σίγουρα εκεί είμαστε αυτή την στιγμή: ο ρινόκερος έχει έρθει μπροστά μας. Περάσαμε μήνες οργανώνοντας και διερευνώντας αντίστοιχες ενάρξεις άλλων ΜΜΟ, ελπίζοντας να μάθουμε από προηγούμενες επιτυχίες κι αποτυχίες. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την δική σας μακροπρόθεσμη ευχαρίστηση του Aion να διαχειριστούμε προσεκτικά την υγεία των servers. Θέλουμε να κάνουμε σίγουρο ότι η Abyss θα είναι ζωντανή με μάχες και legions που παλεύουν για την κυριαρχία σε έναν ΕΠΙΚΟ πόλεμο.


Αυτή την στιγμή θα ήθελα να υπογραμμίσω σε εσάς, τους παίκτες μας, ότι είστε η πρώτη μας προτεραιότητά και πως κάνουμε ό,τι μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι το Aion θα ξεπεράσει τις προσδοκίες σας.


Η ομάδα που ασχολείται με την κοινότητα των χρηστών, κι εγώ, θα συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε όπως λαμβάνουμε την πληροφόρηση και μπορείτε πάντα να παρακολουθείτε θέματα, να ελέγχετε την κατάσταση των servers κτλ στο http://www.aiononline.com.


Κλείνοντας θα ήθελα να πω ευχαριστώ στην ανά τον κόσμο κοινότητα του Aion. Είμαι πραγματικά ευχαριστημένος με την απήχηση του Aion και ευελπιστώ να σας προσφέρουμε την βέλτιστη δυνατή εμπειρία παιχνιδιού για πολλά χρόνια.


πολλούς χαιρετισμούς,
Lance Stites

O Lance Stites είναι Executive Producer της Game Production Studio, NCsoft West

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου